Domov

Plezanje

Plezališče Nadiža (Kred):

Plezališče je lokalnega značaja vendar je zelo primerno za družinski izlet. Na vrhu plezališča se nahaja cerkvica. Ker se plezališče nahaja ob reki Nadiži, poleti poleg plezalne opreme  ne pozabite vzeti s seboj še kopalke.

1. Mahova 6a+ 30 m
Copacabana 6c+ 10 m
Pejotl 6a+ 6 m

Literatura:

Plezališča Slovenije (3. izdaja)(Tomo Česen,Sidarta, 1997)
Slovenija (športnoplezalni vodnik)(Betka Galičič, Janez Skok, Danilo Cedilnik – Den,Sidarta, 2005)
Slovenija (športnoplezalni vodnik) – 2007(Betka Galičič, Janez Skok, Danilo Cedilnik, Sidarta, 2007

Plezališče Pod Kopitcem (Kobarid)

Plezališče lokalnega značaja se nahaja pod vrhom Kopitca nad veliko teraso,  ki jo je oblikovala reka Soča. Zaradi večinoma lažjih smeri, lepe lege in zanimive okolice je zelo primerno za kratek družinski izlet in začetnike. Plezališče pa nudi tudi možnosti za nove težke smeri.

Najprimernejši čas

Jesen, zima (kadar je malo snega) in pomlad. Poleti je čez dan večinoma prevroče. Zelo primerno tudi ob sončnih zimskih dneh. Skala se po dežju posuši v enem dnevu, ob močnem soncu pa tudi prej.

Karakteristika smeri

Smeri potekajo po dobro razčlenjeni navpični plošči in previsih, so »zasigane« in polne kapnikov. Opremljena je tudi »tehnika« čez streho.

Info

Dostop je označen s piktogrami ob poti. Sledimo poti za slap Kozjak. 30 metrov za kamnitim mostom zavijemo levo proti Magozdu.

Namig

Približno 10 minut hoda od plezališča je zelo zanimiv slap Kozjak. Na dostopu do plezališča naletimo na ostanke 1. svetovne vojne, saj je pot do plezališča tudi del Kobariške zgodovinske poti pod okriljem Kobariškega muzeja.

Opozorilo

Parkiramo lahko v Kobaridu na parkirišču pred odcepom za kamp Koren ali pribl. 400 metrov naprej po makadamski poti za slap Kozjak.

Packa 6a 25 m
Mesarica 5c 16 m
Dristove sanje P
Strešno kleparstvo P

Plezališče Škratova skala (Kobarid)

Skala in plezališče je na očeh, tik nad obvoznico, na bovškem vhodu v Kobarid.  Plezališče ima osem urejenih plezalnih smeri, ki so primerne tako za začetnike kot za izkušene in zahtevne alpiniste. Najlažja smer je štirica, najtežja 7a, ena  smer pa je še nepreplezana.

Plezališče je na novo očiščeno in opremljeno v letu 2010, vendar pa stena ni neznana alpinistom, tu so plezali že v osemdesetih letih, na tiste čase in na enega od pokojnih plezalcev spominjata dve Huljevi smeri, z identiteto kraja sta povezani smeri kobariški štruklji in pot na Gradič, za pomen drugih skrivnostnih poimenovanj pa vedo le avtorji smeri. Na eno od kobariških legend spominja smer Škratovi zobje, saj se plezališče imenuje Škratova skala, to pa zaradi erozijskih žlebov, ki so lepo vidni. Po legendi so žlebiči nastali zaradi škratov, ki so se po njej dričali.

1. Kobariški štruklji
7. Huljeva varjanta 7a 20 m
8. Škratovi zobje 6a 15 m

Ostala plezališča v bližini

Plezališče Pri Žvikarju desno od slapa Boka, Bovec: 4 smeri do 6a in 7 smeri  med 6a+ in 7b+;

Plezališče Kal Koritnica, Bovec: 22 smeri do 6a in 11 smeri med 6a+ in 7b;

Plezališče Trenta, Bovec: 15 smeri do 6a in 11 smeri med 6a+ in 7a+;

Plezališče Zadnjiški Ozebnik blizu Trente, Bovec: 4 dolge smeri (do 300m) med 6a+ in 7b;

Plezališče Pri Pavru blizu Trente, Bovec: 6 smeri do 6a in 9 smeri med 6a+ in 7a;

Plezališče Vršič, Bovec:10 smeri do 6a in 24 smeri med 6a+ in 7b;

Plezališče Čiginj, Tolmin: 45 smeri (3 – 7c);

Plezališče Senica pri Ljubinju, Tolmin: 37 smeri (4a – 7b);

Plezališče na Slapu ob Idrijci: 14 smeri (4a – 7a+);

Plezališče Pisano čelo nad Koritnico, Tolmin: 9 smeri (6a+ – 7c);

Plezališče nad cesto v vas Porezen, Tolmin: 10 smeri (6a – 7b+);

Plezališče Lutne skale v Bukovski grapi, 28 smeri do 6a in 33 smeri med 6a+ in 7c;

Plezališče Lijak, Nova Gorica: 3 smeri do 6a in 16 smeri med 6a+ in 8a+;

Plezališče Dolge njive ob reki Soči, Nova Gorica: 22 smeri do 6a in 21 smeri med 6a+ in 8a;